Strefa Klientaporady, opinie, problemy
Działy
- Zakupy dla pań
- Rodzaje zakupów
- Obniżki, promocje, rabaty, przeceny
- Zakupy w oczach mężczyzn
- Rozwiązywanie problemów
- Zakupy w internecie
- Kobieta na zakupach
- Coś dla dzieci
- Męskie zakupy
- Kilka słów o zakupach
Tematy
- Przecena letnia
- Przeceny zimowe
- Jak nie dać się wrobić w rabat?
- Czy warto kupować rzeczy na przecenie?
- Różne rodzaje promocji
- Z czym związane są obniżki cen produktów?
- Jak złapać okazję?
- Stali klienci – stałe rabaty
- Dlaczego warto posiadać kartę stałego klienta?
- Sposoby zdobywania klientów przez sprzedawców
Polecane strony
Kontakt

Jak nie dać się wrobić w rabat?
Rabaty, przeceny i różnego rodzaju promocje, to dla klientów często świetna okazja do zakupienia towaru po atrakcyjnej cenie. Jest to jednak pozytywne rozwiązanie sytuacji nie tylko dla nas, ale również często dla sprzedawców, którzy chcą się pozbyć felernego produktu, którego i tak już nikt nie kupi. Dlatego zanim damy się naciągnąć na jakiś towar, warto wcześniej dobrze przemyśleć dany zakup i dokładnie obejrzeć towar, który chcemy sobie kupić. Zanim kupimy przeceniony produkt warto zwrócić uwagę na to, czy nie posiada on jakichś fabrycznych wad, które będą nam przeszkadzać w użytkowaniu go. Czasem są to niewielkie wady, a czasem coś, co okaże się gwoździem do trumny. Warto zatem zwrócić szczególną uwagę na to co kupujemy. Czasem jednak powodem przeceny są naprawdę drobniutkie wady, które albo nie będą nam przeszkadzać, albo które jesteśmy w stanie sami zniwelować. Wtedy oczywiście zakup jest jak najbardziej opłacalny. Z drugiej strony rabaty dotyczą często końcówek kolekcji. Sprawia to, że po promocyjnej cenie możemy nabyć towar, który jeszcze jakiś czas temu kosztował trzy razy więcej. Oprócz tego, rabaty nadawane są w momencie, gdy dana rzecz nie sprzedaje się zbyt dobrze, lub cena była wygórowana nie tylko dla nas, ale dla większości ludzi, którzy to stwierdzili, że nie warto takich pieniędzy wydawać na jedną koszulę czy spodnie.
Przeczytaj również:
Czy warto kupować rzeczy na przecenie?
Sklepy praktycznie na każdym kroku zasypują nas różnego rodzaju przecenami, obniżkami czy rabatami. Pojawia się zatem pytanie, czy jest to zamierzony chwyt marketingowy, czy też raczej próba opchnięcia jakiegoś bubla, którego nikt tak naprawdę nie chce kupić. Oczywiście, z jednej strony mamy do czynienia z tą pierwszą ...
Różne rodzaje promocji
Aby zachęcić klientów do zakupów i wydawania pieniędzy, sprzedawca czy dystrybutor decyduje się na szereg różnego rodzaju promocji, które mają zachęcić nie tylko do kupienia jakiegoś produktu, ale do częstszego odwiedzania danego sklepu. Jakie więc mamy rodzaje promocji, które mieszają potencjalnym klientom w głowach? ...
Z czym związane są obniżki cen produktów?
Sprzedawcy bardzo często decydują się na obniżkę cen produktów czy towarów, które oferują. Na wystawach często spotykamy się z wielkimi szyldami oznajmiającymi, że w tych dniach można złapać super okazję, albo że cena sweterka jest dziś mniejsza o 50% niż wczoraj. Co jest powodem tych obniżek i dlaczego sprzedawcy ...