Strefa Klientaporady, opinie, problemy
Działy
- Zakupy dla pań
- Rodzaje zakupów
- Obniżki, promocje, rabaty, przeceny
- Zakupy w oczach mężczyzn
- Rozwiązywanie problemów
- Zakupy w internecie
- Kobieta na zakupach
- Coś dla dzieci
- Męskie zakupy
- Kilka słów o zakupach
Polecane strony
-
Atrakcyjny cenowo hurt torebek damskich online. importer obuwia Wólka Kosowska
Kontakt

Przeceny zimowe
Zdarza się bardzo często, że gdy przychodzi zima, my jesteśmy kompletnie nie przygotowani. Pora roku, która każdego listopada, czy grudnia zaskakuje drogowców, również może zaskoczyć nas przez brak odpowiednich butów w na dnie szafy czy odpowiedniego płaszcza na wieszaku. Warto więc, z roku na rok przygotowywać się na zimową ewentualność właśnie poprzez zakupy podczas zimowych przeceń w sklepach. Mają one miejsce już od stycznia. Wtedy to każdy już ma odpowiednie obuwie i odpowiedni płaszcz czy kurtkę. Jednak dla tych, którzy za rok i tak planują wymienić to zimowe wyposażenie, najlepszym rozwiązaniem są właśnie przeceny zimowe, kiedy to możemy nabyć po atrakcyjnej cenie dobrej jakości kurtkę, buty czy swetry, bądź płaszcze. Jest to też dobra opcja dla osób, które nie lubią przepłacać, zaś liczy się dla nich to, by kurtka wytrzymała więcej niż jeden sezon. Jak wiadomo, porządne zimowe okrycia wierzchnie czy buty kosztują sporo. Dlatego, aby nie przepłacać warto zainteresować się odwiedzinami w drogim, sportowym sklepie podczas trwania przeceny zimowej. Gwarantuje to dla nas obniżki 50%, a nawet 70% niektórych zimowych ubrań. Tym samym zyskujemy nie tylko świetniej jakości ciuch, ale również oszczędzamy w porównaniu z tymi, którzy tę samą kurtkę kupili na początku sezonu.
Różne rodzaje promocji
Aby zachęcić klientów do zakupów i wydawania pieniędzy, sprzedawca czy dystrybutor decyduje się na szereg różnego rodzaju promocji, które mają zachęcić nie tylko do kupienia jakiegoś produktu, ale do częstszego odwiedzania danego sklepu. Jakie więc mamy rodzaje promocji, które mieszają potencjalnym klientom w głowach? Dość cwanym zagraniem są karty stałego klienta. Jest to rodzaj promocji, w której uczestnik za swoje zakupu zbiera punkty, po czym może je wymieniać na bony rabatowe, albo kupony, które uprawniają do tańszego zakupu jakiejś rzeczy. Jest to świetne rozwiązanie, bowiem napędza sprzedaż produktów, zaś klientowi daje poczucie pewnego profitu za dokonane zakupy. Innymi rodzajami promocji są obniżki sezonowe. W ten sposób mamy do czynienia z przecenami letnimi, albo zimowymi kiedy to mamy okazję nabyć towar po niższej cenie niż normalnie. Jest to dobra opcja zarówno dla sprzedawcy, który może się pozbyć pozostałości po danej kolekcji, a także opcja dla klienta, który może świetnej jakości ciuchy nabyć po promocyjnej, okazyjnej cenie. Innymi rodzajem są jeszcze obniżki okazjonalne, bądź organizowanie konkursów z nagrodami, w których udział może wziąć każdy kto kupi jakiś konkretny produkt. Jest to napędzanie sprzedaży i zysków danej firmy, a także świetna reklamówka.
Stali klienci – stałe rabaty
Zdarza się, że niektóre sklepy lubimy bardziej, niż inne i tym samym bywamy w nich zdecydowanie częściej. Z czasem, stajemy się stałymi klientami, dzięki czemu wiele zyskujemy. Co można właściwie zyskać będą stałym klientem i jakie profity nas czekają w naszych ulubionych sklepach? Oczywiście każdy sklep, jak tylko może, zabiega o każdego klienta. Tak jest również ze stałymi klientami, których to sprzedawca chce utrzymać tak długo, jak tylko się da. W związku z tym powstają liczne pomysły dotyczące kart stałego klienta, kart podarunkowych czy konkursów promocyjnych, które mają na celu zachęcić potencjalnego klienta, do częstszego odwiedzania tego, a nie innego sklepu. Jest to podstawowy chwyt marketingowy każdego sprzedawcy. Chwyt ten opiera się przede wszystkim na rabatowaniu stałych klientów. Co to właściwie znaczy? Będąc stałym klientem dostajemy stałe rabaty na określone, lub tez wybrane rzeczy. Warto więc w tym celu założyć sobie kartę stałego klienta. Warto być stałym klientem, bowiem często się zdarza, że dzięki temu jesteśmy w stanie kupić coś po o wiele niższej cenie niż inny. Działa to również jak lep na klientów, bowiem inna cena świadczy o innym charakterze, zaś dostając coś po okazji jesteśmy w stanie poczuć swego rodzaju wyższość względem innych, który tej okazji nie mogli doświadczyć.
Sposoby zdobywania klientów przez sprzedawców
Dźwignią handlu na pewno jest reklama. Jednak gdyby nie zainteresowanie danym sklepem ze strony klientów i gdyby nie to, że decydują się oni na robienie zakupów właśnie w tym, a nie innym sklepie, to tak naprawdę nawet dobra reklama nic by nie pomogła, chociaż nie ma co ukrywać, że kształtuje ona odpowiednio wizerunek danego sklepu czy przedsiębiorstwa. Jednak, aby podkreślić zainteresowanie klientem, dobrze jest organizować co jakiś czas szereg różnego rodzaju promocji i rabatów, które z całą pewnością zainteresują i przyciągną klienta na dłużej. Promocje związane z konkursami, czy zbieraniem punktów wymienialnych na różnego rodzaju bony, rabaty, czy produkty, jest najlepszym rozwiązaniem. W ten sposób, klient czuje się wystarczająco zachęcony i jednocześnie zmotywowany do tego, aby wykonać zakupy właśnie w tym, a nie innym sklepie, zaś co za tym idzie aby częściej w nim bywać i coś wygrać. Jak wiadomo bowiem, każdy lubi czuć się doceniony, każdy lubi wygrywać. Organizowanie licznych wyprzedaży również wpływa dobrze na wizerunek danego sklepu w oczach klientów. Sprawia on bowiem wrażenie troszczącego się o swoich gości, którzy wydają pieniądze na produkty i towary, w związku z tym chce nieco załagodzić problem zmniejszającego się stanu portfela. Jednak jakby nie było im mniej coś kosztuje, tym więcej rzeczy jesteśmy w stanie kupić. Co nie zmienia faktu, że dany sklep jawi się nam, jako ten dbający o swoją klientelę.